5 клас

28 травня (5 В), 29 травня (5 А)

Пропоную вам анонс деяких творів із списку літератури на літо.

Р.Бредбері. "Усмішка." Буктрейлер.


К.Нестлінгер. "Конрад, або дитина з бляшанки". Фильм за мотивами твору.

Ч.Діккенс. "Різдвяна пісня у прозі". Фільм за мотивами твору.

https://www.youtube.com/watch?v=EMfyg9QhP1Q

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

26 травня

Сьогодні пропоную вам список літератури на літо. Вас чекають дуже цікаві твори. Приємного вам знайомства з ними!

-Міфи народів світу:

Грецькі міфи. Міф про Прометея. Міфи про Геракла (1-2 міфи). Дедал і Ікар. Нарцис. Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка. Деметра і Персефона (3-4 за вибором учителя).
Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи (2-3 за вибором учителя).
Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет (1-2 за вибором учителя).
Мудрість байки:
ЕЗОП. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і Лисиця», «Мурашки й Цикада» (2-3 за вибором учителя).
Іван КРИЛОВ. «Квартет», «Бабка і Муравель», «Вовк і Ягня» (1-2 за вибором учителя).
Пригоди і фантастика:
Р. Л. СТІВЕНСОН «Острів скарбів».
Чарльз ДІККЕНС. «Різдвяна пісня в прозі».
Микола ГОГОЛЬ. «Ніч перед Різдвом».
Людські стосунки:
Антон Павлович ЧЕХОВ. «Хамелеон», «Товстий і тонкий».
Джек ЛОНДОН. «Жага до життя».
Володимир КОРОЛЕНКО «Сліпий музикант».
Поетичне бачення світу:
Мацуо БАСЬО. Хайку.
Роберт БЕРНС. «Моє серце в верховині…».
Генрі ЛОНГФЕЛЛО. «Пісня про Гайавату» (1 розділ за вибором учителя).
Джанні РОДАРІ. «Листівки з видами міст» (1 твір за вибором учителя).
Образ майбутнього в літературі:
Рей Дуглас БРЕДБЕРІ. «Усмішка».
Роберт ШЕКЛІ. «Запах думок».
Сучасна література (1-2 твори за вибором учнів і вчителя) :
Астрід Анна Емілія ЛІНДҐРЕН. «Міо, мій Міо».
Міхаель Андреас Гельмут ЕНДЕ. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
Крістіне НЕСТЛІНҐЕР. «Конрад, або Дитина з бляшанки».

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

19 травня

Тема: Повторення вивченого.

Дорогі мої п'ятикласники, 22 травня з 10.00 до 10.45 ви пишете діагностичну контрольну роботу. Звертаю вашу увагу, що завдання контрольної будуть відкритими саме у цей час, після 10.45 вони закриються. Щоб гарно написати контрольну, повторіть наступні твори і відомості про їх авторів: Р.Далл "Чарлі і шоколадна фабрика", Т.Янсон "Капелюх чарівника", П.Маар "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу". Пропоную вам 2 тренувальні тести для самоперевірки.


Код доступу 2277122 за посиланням


Код доступу 6491761за посиланням

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

14 травня (5В), 15 травня (5А)

Тема: Позакласне читання. Джеремі Стронг. "Гармидер у школі".

До вашої уваги новий автор і дуже класний твір про школу, вчителів і учнів...Читайте і отримуйте задоволення!

Джеремі Стронґ — Вікіпедія

Джеремі Стронґ: книги, актуальна інформація про Джеремі Стронґ ...



Про Джеремі Стронга і його книги (огляд ) 



Інтерв'ю з письменником


Текст твору


Аудіокнига

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

12 травня

Тема: Позакласне читання. Кір Буличов. "Навколо світу за три години".

Сьогодні мова піде про фантастичну літературу. Думаю, багато хто з вас любить подібні твори. Я, наприклад, дуже захоплювалася ними у дитинстві.
Біографія Кіра Буличова за посиланням
Текст твору ви знайдете за посиланням
Діафільм за оповіданням Буличова "Навколо світу за три години"
Також раджу вам подивитися мультфільм про Алісу "Тайна третьої планети"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Хочу щиро подякувати всім учням, які чесно пройшли останній тест, не ховаючись за іншими іменами і крапочками!!! Ви великі молодці, тому що вчитеся відповідальності за власні вчинки. Я вас дуже люблю і дуже ціную вашу доброчесність!!!

Картинки Дякую

7 травня (5 В), 8 травня (5 А)



Тема: Пауль Маар. "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу".

Перевірте свої знання тексту і біографії письменника, пройшовши тест.

Код доступу 856626 за  посиланням join.naurok.ua


5 травня 

Тема: Пауль Маар. "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу".

За цим посиланням перегляньте експрес-урок за твором Маара. Усно спробуйте відповісти на питання уроку.


За бажанням можете переглянути фільм за мотивами твору Маара.


Домашнє завдання: поділіться (за бажанням, письмово) своїми враженнями про головного героя твору Суботика.; також мені цікава ваша думка щодо фільму про нього. Дочитайте твір до кінця, тому що на наступному уроці вас чекатиме тест.


30 квітня

Тема:Пауль Маар і його твори.

За даним посиланням ознайомтеся з життям і творчістю П.Маара.Щоб перевірити свої знання,виконайте за бажанням інтерактивну вправу (її ви знайдете за цим же посиланням після основного матеріалу),фото результату можете надіслати мені.

https://bibliograph.jimdofree.com/%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8/%D0%BF%D0%B0%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%BC%D0%B0%D0%B0%D1%80/


28 квітня 

Тема:Т.Янсон."Капелюх чарівника".

Пропоную вам сьогодні перевірити свої знання тексту,пройшовши тест.Нагадую,що ми дотримуємося правил тестування,тому що поважаємо один одного.Пам'ятайте також про те,що тест буде закритий після 23.00 30 квітня.

Домашнє завдання:читати "Машину для здійснення бажань,або Суботик повертається в суботу"Пауля Маара.

Тест

Код доступу 657171за посиланням




Увага!На прохання багатьох батьків і дітей повторне контрольне тестування для тих,хто з якихось причин не зміг пройти його першого разу.Звертаю вашу увагу на те,що тести будуть відкриті до 23.00 28 квітня і їх можна буде пройти лише раз.Якщо з якихось технічних причин комусь із дітей не вдасться пройти тест,не панікуємо,не засмучуємося,а пишемо мені повідомлення.Все буде добре!

"Аліса в Країні Див"Керролла.


Код доступу 343925



"Чарлі і шоколадна фабрика" Дала.


Код доступу 263121






23 квітня(5 В),24 квітня(5 А)

Тема:Система образів літературної серії про Мумі-тролів.

Маю надію,що ви прочитали "Капелюх чарівника" і твір вам сподобався.
Пропоную вам ознайомитися із матеріалом уроку за даним посиланням,згадати сюжет твору,його героїв,усно відповісти на питання до твору.

Письмово дайте відповідь на питання:
1.Як жителі Мумі-долу вирішують проблеми?(наведіть приклад)
2. Яке бажання особисто ви загадали б Чарівнику?
3. Які з правил,традицій життя родини Мумі-троля вам сподобались найбільше?
4. Які чарівні властивості мав капелюх?(наведіть приклад)


Ознайомилася із результатами вашого тестування.Дуже сумно,але отримаєте набагато нижчі оцінки,як я і попереджала.Багато хто з вас знехтував правилами і пройшов тест не один раз.Це неприпустимо під час контрольного оцінювання.Робіть висновки.Я свої вже зробила.Якщо ми з повагою ставимося один до одного,давайте будемо чесними.На мій погляд,краще вже отримати незадовільну оцінку,але потім домовитися про перездачу (швидке тестування дає таку можливість),ніж  ганебно ховати своє ім'я в надії отримати гарну оцінку.

21 квітня

Тема: Туве Янсон. "Капелюх чарівника".

Пропоную вам за даними посиланнями ознайомитися з життєвим і творчим шляхом письменниці Туве Янсон.

https://www.youtube.com/watch?v=WVHYgbvBPGs

https://www.youtube.com/watch?v=6Lrm3Ik8iVA

Матеріал з цієї ж теми ви можете знайти на стор.226-229 підручника.

За бажанням намалюйте у зошиті опорну схему "Туве Янсон" (у вигляді сонечка,як ми робили на уроках).

Дочитайте твір "Капелюх чарівника" до кінця.Скорочений варіант у підручнику на стор.230-242.



5 КЛАС / СПИСОК ПРОГРАМНИХ ТВОРІВ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Для високого  рівня навчання всі твори треба читати в повному обсязі!
І СЕМЕСТР
      Індійська казка «Фарбований шакал» (збірка “Панчатантра”)
      Японська казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик»
      Китайська казка «Пензлик Маляна»
      Арабська казка «Синдбад-Мореплавець» (ІІІ подорож)
      Брати Ґрімм. «Пані Метелиця»
      Олександр Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила» (напам’ять)
       Ганс Крістіан Андерсен. «Соловей»
       Оскар Уайльд. «Хлопчик-Зірка»
      Джон Кітс. «Про коника та цвіркуна»
      Йоганн Вольфганг Ґете. «Нічна пісня подорожнього» (напам’ять)
      Генріх Гейне. «Задзвени із глибини…» (напам’ять)
      Ернест Сетон-Томпсон. «Лобо»
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ:
  • ·         Російська народна казка «Василина Прекрасна»
  • ·         Сельма Лаґерлеф. «Свята ніч»
ІІ СЕМЕСТР
      Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра»
      Елеонор Портер. «Полліанна»
      Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див»
      Марина Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці»
      Роальд Далл. «Чарлі і шоколадна фабрика»
      Туве Янсон. «Капелюх чарівника»
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ:
  • ·         Джані Родарі. «Казки по телефону»
  • ·         Джеремі Стронг. «Гармидер у школі»

                                 Дистанційне навчання

Любі п'ятикласники!Бажаю вам усім бути здоровими і з користю провести карантин!

17 березня починаємо розмову про "Алісу в Країні Див"Л.Керролла.

Отже, ви всі вже прочитали текст і зможете виконати наступні завдання.

1.Запишіть, кого зустріла Аліса, подорожуючи Країною Див.
2.Коротко опишіть одного з героїв, якого вона зустріла (зовнішність, характер,поведінка тощо)

3.Завдання для бажаючих. тобто не обов'язкове до виконання Пофантазуйте,опишіть, якою ви уявляєте СВОЮ Країну Див.

Виконані завдання надсилайте на мою електронну пошту tata-tata73@ukr.net  до наступного уроку.


19 березня (5 В) и 20 березня (5 А) продовжуємо роботу над "Алісою в Країні Див".Сьогодні працюємо над образом Аліси.
Мультфільм 

Завдання вам знайоме.Заповніть анкету головної героїні твору

1. Ім'я.
2. Країна.
3. Вік.
4. Домашні улюбленці (якщо є).
5. Друзі (якщо є)..
6. Вороги (якщо є).
7. Риси характеру.
8. Улюблене заняття (якщо є).
9. Ваші думки, враження щодо цієї героїні.

Якщо хтось із вас створив обкладинку книги про Алісу (а бажаючі були), надішліть фото або макет роботи і отримайте свою оцінку!

Важливо!
Виконане завдання надсилайте вчасно,щоб вони були зараховані.Строк - до наступного уроку.


24 березня знайомимося з віршем Марини Цвєтаєвої "Вірші в обкладинках червоних".

1.Уважно читаємо стор.220-223.
2.Серед наведених слів знаходимо ті, що не стосуються життя і творчості М.Цвєтаєвої, виписуємо їх.
Москва, музей, піаністка, Сорбонна, Оксфорд, "Вечірній альбом", "Маски", музика, Аріадна, англійська мова, німецька мова.
3.Читаємо вірш на стор.223-224.
4. Відповідаємо письмово. Про які літературні твори йдеться у вірші?

Роботи надсилаємо до 26 березня(5 В) і 27березня(5 А).

Велике прохання!
Якщо ви не впевнені у красі свого почерка, надсилайте роботу у форматі текстового документа. Буду дуже вдячна!!!


26 березня (5 В) і 27 березня (5 А) продовжуємо розмову про вірш М.Цвєтаєвоі.
Тема: Образ ліричної героїні.

1.Ще раз читаємо вірш (стор.223-224).
2. З'ясовуємо поняття "ліричний герой(героїня)".


Якщо коротко,то це те саме, що літературний герой, тобто герой якогось літературного твору (дивимося визначення на форзаці підручника). Але якщо перед нами ліричний твір - вірш, то і героя цього твору ми називаємо "ліричним героєм".Це може бути той, про кого розказує автор вірша, або той, від імені кого ведеться оповідь. Автор і ліричний герой - різні поняття, не плутаємо і не ототожнюємо їх!Навіть якщо автор пише від себе, про себе, свої почуття, він створює художню реальність і свого ліричного героя.

3.Письмово даємо відповідь на питання: "Що я можу сказати про ліричну героїню вірша Цвєтаєвої?"(вік,родина,захоплення,характер,уподобання,чи схожа на вас? тощо)
Порада! Уявіть, що ви знімаєте відеокліп, відеоряд до цього вірша. Що покаже ваша камера - дівчинку чи дорослу жінку і її спогади?як виглядає її кімната? які звуки вона чує? що бачить? що відчуває? чим зайнята? про що думає?
Якщо є бажання і вміння, можете виконати 3 завдання у формі відеоролика, презентації.

Домашнє завдання: готуємося до контрольного тестування за "Алісою в Країні Див" Керролла; повторюємо стор.198-219.




7 квітня

Контрольне тестування

Маю надію,що ви гарно підготувалися,повторили біографію Л.Керролла і його "Алісу в Країні Див",тому зможете отримати гарні оцінки.

Контрольне тестування ви зможете пройти лише раз,тому будьте уважні!Бажаю успіху!!!

Важливо!Кількаразові реестрації категорично заборонені!Давайте поважати одне одного і нашу з вами спільну працю!
Код доступу 127184
 Використайте цей код,відкривши посилання
join.naurok.ua

Домашнє завдання:читаємо "Чарлі і шоколадну фабрику" Р.Дала.Стор.244-245 підручника.Зверніть увагу на те,що в підручнику потрібний нам текст відсутній.




9 квітня(5 В) та 10 квітня(5 А) починаємо працювати з довгоочікуваним багатьма вами твором - "Чарлі і шоколадна фабрика"Р.Дала.

Матеріали до уроку ви знайдете за посиланням https://ru.padlet.com/oksanayeriomina17/n7ucc6xtowt3

Виконані завдання (за вибором і бажанням) надсилайте,як і раніше, на мою електронну адресу. Цікавої вам роботи!!!




14 квітня продовжуємо працювати над твором "Чарлі і шоколадна фабрика".

Пропоную вам сьогодні перевірити ваші знання тексту,пройшовши тестування.

Код доступу 788527
Використайте цей код,відкривши посилання
join.naurok.ua

Важливо!Реєструємося і проходимо тестування лише раз.В іншому випадку результати тесту зараховані не будуть.
Фото з оцінками надсилати не потрібно,я побачу їх в електронному журналі.


16 квітня (5 В) і 17 квітня (5 А)

1. За даним посиланням ознайомтеся з матеріалами до вивчення твору.

2. За бажанням оберіть на свій розсуд одне чи кілька завдань із розділів "Самоперевірка" та "Творчі завдання" та виконайте їх.

3.За бажанням дайте відповідь на питання "Що саме,на вашу думку,допомогло Чарлі Баккету перемогти?"

Домашнє завдання:читаємо твір Туве Янсон "Капелюх чарівника".За підручником стор.226-242.




Дорогі п'ятикласники,відтепер для більшої зручності ви будете бачити  завдання на початку стрічки.

Немає коментарів:

Дописати коментар