9 клас

29 травня

Для вас анонс деяких творів із списку літератури на літо.

В.Шекспір. "Гамлет." Буктрейлер. Фільм-сучасна адаптація за мотивами твору.



О.Вайльд. "Портрет Доріана Грея." Буктрейлер. Фільм за мотивами твору.

https://www.youtube.com/watch?v=duCRaPdR9Os

https://megogo.net/ua/view/73-dorian-rey.html

-------------------------------------------------------------------------------

26 травня

Сьогодні пропоную вам список літератури на літо. Вас чекають дуже цікаві твори. Приємного вам знайомства з ними!

  • Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія» (Пекло, І, V) 
  • Вільям Шекспір «Гамлет» 
  • Ернст Теодор Амадей Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»
  • Волт Вітмен «Листя трави» (1-2 уривки за вибором учителя)
  • Стендаль «Червоне і чорне»
  • Густав Флобер «Пані Боварі»
  • Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея»
  • Шарль Бодлер «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»). 
  • Поль Верлен «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня». 
  • Артюр Рембо «Голосівки», «Моя циганерія».
  • Моріс Метерлінк «Синій птах».
  • Ромен Гарі «Повітряні змії».
  • Паоло Коельйо «Алхімік»
  • Тумас Йоста «Транстремер»
  • Мо Янь «Геній»
  • Сью Таунсенд Цикл творів про Адріана Моула (один за вибором учителя)
  • Ніл Річард МакКіннон Ґейман «Чому наше майбутнє залежить від читання» або «Кораліна»
  • Йоанна Яґелло «Кава з кардамоном» 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

19 травня

Тема: Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.

22 травня о 12.00 ми пишемо діагностичну контрольну роботу. Звертаю вашу увагу, що доступ до контрольної буде обмеженим у часі. Ви зможете виконувати завдання з 12.00 до 12.45. Завдання будуть торкатися творів, вивчених нами в рамках останньої теми. Це твори Шолом-Алейхема, Бредбері, Г.Лі, Сігела. Передивіться ваші домашні завдання, а саме анкети творів, вони допоможуть повторити матеріал. Повторіть біографії письменників (основні відомості), тексти творів.
Пропоную вам тренувальний тест для вашої самоперевірки.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

15 травня

Тема: Позакласне читання. Хосе Рівера, Тім Салліван. Кіноповість "Листи   до Джульєтти".

Існує легенда, хто напише листа до Джульєтти, буде щасливим в коханні все життя. А якщо напише закохана пара, то до віку не розлучиться. Біля 30 років пишуть закохані всього світу в Італію, в Верону Джульєтті.
«Листи до Джульєтти» (англ. Letters to Juliet) — американська романтична драма 2010 року. В головних ролях фільму Аманда Сейфрід, Кріс Іган, Ванесса РедгрейвГаель Гарсія Берналь, і Франко Неро. Це був останній фільм режисера Гері Вініка. Фільм з'явився в прокаті в Північній Америці та інших країнах 14 травня 2010 року. Ідея фільму був навіяна науково-популярною книгою «Листи до Джульєтти» Лізи та Сіл Фрідман, в якій розповідається про явище листування до найвідомішої романтичної героїнї Шекспіра.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

12 травня

Тема: Ерік Сігел.  "Історія одного кохання".

Пропоную вам сьогодні перевірити знання тексту, пройшовши тест. Тест буде активним до 22.00 16 травня.

Код доступу 277350 за посиланням  join.naurok.ua

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

8 травня

Тема: Ерік Сігел. "Історія одного кохання".

Пропоную вам за посиланнями ознайомитися з матеріалами уроку. За підручником це сторінки 168-173.
Біографія Сігела, цікаві факти
Буктейлер
Експрес-урок
Фільм


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5 травня 

Тема: Гарпер Лі. "Убити пересмішника".

Пройдіть тест за змістом твору. 

Домашнє завдання: читати "Історію одного кохання" Еріка Сігела.

Код доступу 860611 за  посиланням  join.naurok.ua


28 квітня

Тема: Гарпер Лі. "Убити пересмішника".

1.Ознайомтеся з матеріалами підручника на стор.164-167.
2.Ознайомтеся з додатковими матеріалами.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-1-za-tvorom-garper-li-ubiti-peresmishnika-9109.html

https://www.youtube.com/watch?v=ikeYTuZ5mQY


3.За бажанням перегляньте фільм,знятий за мотивами твору Г.Лі.



24 квітня

Тема:Роман Бредбері"451 градус за Фаренгейтом".Провідні мотиви твору.

1.Пропоную вам ознайомитися з матеріалами уроку.Спробуйте усно самі дати відповідь на ті питання,що ставить учитель учням під час навчального діалогу.Вибачте, будь ласка, за матеріал російською мовою.


А хочу начать я урок словами, которыми Рэй Брэдбери характеризует двух родных людей, мужа и жену, Монтэга и Милли: «Так жили рядом, как чужие, глупый опустошенный человек и глупая опустошенная женщина».
Они не могли вспомнить, где познакомились, как встретили друг друга в первый раз, им не о чем говорить, когда молчат «родственники», они безразличны друг к другу, их не связывают даже дети, потому что Милли предпочитает не обременять себя заботами. В конце концов, Монтэг, хотя Клариссу убеждал в обратном, должен признаться себе: «Я несчастлив. Мне нужно поговорить, а слушать некому. Я не могу говорить со стенами, они кричат на меня. Я не могу говорить с женой, она слушает только стены, я хочу, чтобы кто-нибудь выслушал меня».
Несчастливая семья, живущая без любви и привязанностей.
Лев Толстой писал: «Каждая семья несчастлива по-своему». Но роман Брэдбери опровергает это утверждение. Докажите с помощью текста романа, что семья Монтэга - не исключение в этом стандартизированном обществе.
Учащиеся говорят о массовых самоубийствах «довольных жизнью» людей, о чувстве, что все они смертники (гонки на машинах на предельной скорости и в предельной близости от опасности), о разобщенности в семьях, об отсутствии родственных связей между детьми и родителями, мужьями и женами (здесь и далее предполагаемые ответы учеников даны курсивом. - Авт.).
Перед нами предстает картина человеческого существования в государстве будущего. Самое страшное, что жизнь людей протекает на фоне войны, которую они упорно стараются не замечать, хотя на войне гибнут мужчины - мужья, отцы, сыновья.
И все-таки государство в лице своего главного чиновника утверждает, что все счастливы. Как трактует понятие счастья власть? Каковы слагаемые этого «счастья»?
Быть как все; не мыслить, а следовательно, не страдать; не принимать близко к сердцу чужие проблемы, сохраняя собственный покой; развлекаться как можно бездумней, вытесняя из головы мучающие вопросы; испытывать острые ощущения, так как только они дают возможность этим людям почувствовать течение жизни и т.д.
Как называется политический режим, который характеризуется полным контролем над всеми сферами жизни общества? На чем он зиждется?
Тоталитарный, или авторитарный, режим основан на страхе граждан и на диктате правящих кругов.
В романе возникает с первых страниц тема протеста против нежелательного будущего, тема отрицания общества, где человек является придатком машины, где нивелируется личность. В романе звучат горькие слова: «Мы живем в век, когда люди уже не представляют ценности. Человек в наше время - как бумажная салфетка: в нее сморкаются, комкают, выбрасывают, берут новую, сморкаются, комкают, выбрасывают... Люди не имеют своего лица». И Брэдбери в своей тревоге о будущем не одинок. Назовите произведения, где изображаются опасные последствия, связанные с экспериментированием над людьми ради улучшения их жизни. Вспомните произведения других авторов, созданные в этом жанре.
Учащиеся называют произведения Е. Замятина «Мы», Дж. Свифта «Путешествия Гулливера», Г. Уэллса «Человек-невидимка», Дж. Оруэлла «1984», «Скотный двор» и говорят о том, что все эти произведения написаны в жанре «антиутопии», их объединяет тема обязательности «всеобщего счастья» и страха перед личностью.
Таким образом, тоталитарное государство, государство силы, само чего-то боится, от чего-то постоянно защищается. Почему же мыслящая личность - главная помеха «всеобщему счастью»?
Ответы учащихся, основанные на примерах из текста романа
Однако вспомним заглавие романа. Человеку, не раскрывшему даже первую страницу, такое заглавие ничего не скажет. Так что же это за особая температура?
А зачем сжигают книги в счастливом государстве будущего?
Чем гордится Монтэг в начале романа?
Все ли книги уничтожают? Почему нет? Как и где определено, какая книга является опасной, а какая нет?
Какие печатные издания не вызывают опасения у властей и почему?
Комиксы, эротические журналы, краткие пересказы классики. «Книги - подслащенные помои, журналы - ванильный сироп». Они не будят мысли, не заставляют трудиться сердце и голову.
Как вы думаете, почему опасными являются книги, а не телевизор, который смотрят тысячи людей? Почему государству выгодно, чтобы человека с четырех сторон окружали телевизорные стены? Что говорят об этом Битти и Фабер?
Учитель подводит итог
Кларисса говорила: «Я редко смотрю телевизор, поэтому у меня остается время для сумасбродных мыслей».
А из фундамента постиндустриального общества будущего, нарисованного Брэдбери, был вынут краеугольный камень - книга, и все пошло наперекосяк.
Почему же люди перестали читать? Как этого добилось государство?
Звучат страницы романа, где говорится о воспитании в школе, в семьях, об интеллектуальном стандарте и т.д. Подводятся итоги сказанного: государство начинает воспитывать послушного гражданина с детства. «Винтиками» легче управлять, они взаимозаменяемы, не представляют особой ценности и не опасны для государства.
Вспомните, с чего начинается роман. Прочтите первые строки.
В книге О. Гончара «Собор» есть такое удивительно точное деление людей на 2 категории, оно четко отражает человеческую суть. Герой указанного романа утверждает, что есть люди - «руйначі» и есть люди - «будівничі». Монтэг в начале произведения - «руйнач». И вдруг (или не вдруг?) он превращается в созидателя, в «будівничого». С чего начинается духовное выздоровление Монтэга?
Он встречает оригинально мыслящую Клариссу, завидует ее умению находить необычное в обычном, поражен верностью своих «жертв» книгам. Затем сам спасает книги от огня.
Для чего? Ведь он знает, что это опасно и наказуемо. Прочитайте отрывок из его разговора с Фабером, с Милли.
Спасает душу. Ищет ответы на вопросы, которые его мучают. У него, как говорит он сам, «пожар в душе, который не загасить».
Когда был написан роман Брэдбери? Как вы думаете, о сколь далеком будущем писал фантаст?
Прошло уже полстолетия. Наступил новый век. Самое страшное в этой книге то, на мой взгляд, что это будущее уж очень узнаваемо, черты того далекого государства, к сожалению, проступают в нашей жизни. Самое ужасное и удивительное то, что великий фантаст и придумщик Брэдбери ничего не выдумал. Все уже было или есть сейчас. Пожарные жгут книги? Ну и что? Мы об этом знаем из истории. Не правда ли?  Костры  из книг в фашистской Германии,  сжигание книг на площади Берлина.
Брэдбери пишет, что в постиндустриальном будущем книги будут наподобие жвачки, что телевидение превратится в сплошное мыльное шоу.
Давайте подумаем, какие передачи смотрит Милли. Вы можете вспомнить названия конкурсов, бесконечных сериалов, развлекательных шоу? Скорее всего, нет, потому что их бесчисленное множество.
Возрождение Монтэга началось с книги. Вспомните, какая книга перевернула его душу? Почему он старается спасти именно ее?
Он спас Библию, в частности, Книгу Екклезиаста, где сконденсирована мудрость веков: «род проходит, и род приходит, а земля пребывает вовеки», «кривое не может сделаться прямым», «время рождаться и время умирать; время насаждать и время вырывать посаженное», «время разбрасывать камни и время собирать камни». Герой книги, как и мудрец Екклезиаст, уверен, что все вернется на круги своя.
С книги началось выздоровление Монтэга, его ренессанс, но с книгой в его жизнь вошло страдание. Давайте вспомним, что ему пришлось пережить после того, как он спрятал у себя книги?
Учащиеся с помощью текста отвечают на вопрос: подозрение, недоверие, предательство жены, отказ соседей от общения с ним, поджог его дома, преследование, бегство героя и т. д.
Монтэг попадает за город к особым людям. Кто они? Зачем они там? Чем занимаются? Что их объединяет?
Учащиеся вычитывают и анализируют отрывки из финальных сцен романа
Зачем они запоминают книги? Верят ли они, что придет время, и их знания понадобятся потомкам?
А какую книгу вы бы выучили наизусть, чтобы передать потомкам? Какую книгу для сохранения памяти человечества вы бы запомнили? 
Хочется закончить урок, обратившись к самому началу романа. Давайте еще раз прочитаем эпиграф: «Если тебе дали линованную бумагу, пиши поперек!»
Как вы понимаете эти слова с учетом всего сказанного на уроке?
2.За даним посиланням перегляньте сюжет про спалення книг у фашистській Німеччині у 1933 році.
3. За даним посиланням ознайомтеся з особливостями жанру антиутопії в літературі.
4.Складіть "Анкету книги"(Бредбері,"451 градус по Фаренгейту")(достатній рівень)
1. Автор твору.
2. Назва твору.
3. Жанр твору.
4. Герої твору.

5.Тема твору.

6. Ідея твору.

7. Проблеми, що порушуються у творі.

5. Дайте відповідь на питання "Про які загрози попередив Бредбері у своєму романі?Чи є вони актуальними сьогодні?"(високий рівень,для тих,хто дійсно прочитав роман і буде писати самостійно)
6.За цим посиланням можете переглянути фільм за романом Бредбері.
Домашнє завдання:читати роман Гарпера Лі "Убити пересмішника".






















































































































































































21 квітня
Тема: Бредбері.Тривога за майбутнє суспільства у романі-антиутопії"451 градус за Фаренгейтом".
За даними посиланнями ознайомтеся з життєвим і творчим шляхом Рея Бредбері і відеооглядом його книги "451 градус по Фаренгейту".
Домашнє завдання: прочитати роман Бредбері"451 градус по Фаренгейту".Думаю,багатьом з вас він сподобається. 

https://www.youtube.com/watch?v=UtKWdbMTUF8

https://www.youtube.com/watch?v=xyXXQpBmha8

https://www.youtube.com/watch?v=N0IffEe2fjc

https://www.youtube.com/watch?v=JTpHQRrEdWM





Дорогий 9 Б, бажаю вам усім бути здоровими і провести цей карантин з користю!

17 березня продовжуємо працювати над драмою Ібсена "Ляльковий дім".Сьогодні перевіряємо,наскільки уважно ви прочитали текст і зрозуміли підтекст (а це, як ви пам'ятаєте, одна з ознак "нової драми").
Отже, пропоную вам дуже стисло письмово пояснити, як подані речі,образи, поняття пов'язані із змістом драми "Ляльковий дім"(достатній рівень).
ялинка -
вексель -
поштова скринька -
лялька -
танок -

Які  вищезазначені речі, образи, поняття ,на вашу думку,у цьому творі мають підтекст, тобто якийсь прихований зміст? Поясніть 2-3 реченнями.(високий рівень)

Рівень завдання обираєте самостійно.
Ідентичні, скопійовані відповіді зараховуватись не будуть.
Свої відповіді надсилайте на мою електронну адресу tata-tata73@ukr.net протягом двох діб.



Перші підсумки.
Отримала роботи 12 учнів, у багатьох гарні результати.Але ще раз хочу попередити, що ідентичні роботи надалі оцінювати не буду.Будь ласка,пишіть розбірливо,перевіряйте,щоб сторінка зошита була розгорнута так,щоб її відразу можна було читати.Можна надсилати відповіді у форматі текстового документа.

Завдання на 20 березня

Продовжуємо працювати над п'єсою Ібсена "Ляльковий дім".
Пам'ятаємо про те,що це п'єса-дискусія,а отже,в кожного з нас можуть бути діаметрально протилежні думки стосовно героїв і їх поведінки,вчинків, характерів тощо.Пропоную письмово поміркувати над одним із питань (на вибір):
1. У чому була права і у чому помилялася Нора?
2. У чому був правий і у чому помилявся Крогстад?

Не соромимося і не боімося висловлювати свої власні думки,апелюємо до тексту і до власного життєвого досвіду.Пам'ятаємо про моє попередження щодо списаних робіт.Роботи надсилаємо до наступного уроку.



Завдання на 24 березня.
Тема. Особливості світогляду Б.Шоу.Специфіка втілення античного міфу в п'єсі "Пігмаліон".

1. Уважно читаємо  сторінки 147-150,156 підручника (біографія письменника).
2. Серед наведених слів, фактів знаходимо ті, що не стосуються життя і творчості Б.Шоу.       Виписуємо їх.
"Будинок вдівця", 2 листопада, дублінська школа, юридична практика, Фабіанське товариство, Рим, Лондон, касир, продавець, критика Ібсена, "Професія місіс Уоррен", Нобелівська премія,"Оскар", Ірландія, парадокс, "Незалежний театр", 1951.

3. Згадайте міф про Пігмаліона. Запишіть, хто є героями цього міфу, хто такий Пігмаліон.
4. Читаємо п'єсу Б.Шоу "Пігмаліон".Складаємо схему "Герої п'єси "Пігмаліон".

5. Пропоную переглянути одну з екранізацій п'єси "Пігмаліон", перелік кращих із них знайдете на стор.157 підручника.

Роботи надсилаємо до 27 березня!


Завдання на 27 березня.
Тема: Динаміка образу Елізи Дулітл.

1.Знайомимося із стр.150-156 підручника.
2. Перевіряємо свої знання тексту, пройшовши тестування.Врахуйте, що тест ви зможете пройти лише раз, тому будьте уважні.
Код доступу 173887
 Використайте цей код,відкривши посилання

3. Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Нові тенденції у драматургії кінця 19-початку 20 ст."(конспект, підручник (стор.134-156), твори Ібсена,Шоу).



Завдання на 7 квітня
Контрольна робота з теми "Нові тенденції у драматургії кінця 19-початку 20 ст."

Дайте відповіді на питання:
1.Яким ви бачите майбутнє Нори?("Ляльковий дім" Ібсена) Свою думку поясніть.
2.Чого,на вашу думку, навчилася сама і чого навчила інших персонажів Елайза Дулітл?("Пігмаліон"Шоу)
3.В чому,на вашу думку,полягає виховний потенціал вивчених вами пьєс?

Важливо!Ідентичні роботи перевірятися не будуть!

Домашнє завдання: читати повість Шолом-Алейхема "Тев'є-молочар".




Завдання на 10 квітня
Тема: Шолом-Алейхем."Тев'є-молочник".

1. За даними посиланнями ознайомтеся з життям і творчістю Шолом-Алейхема і долею єврейського народу на межі 19-20 ст.,здійсніть віртуальну екскурсію музеєм Шолом-Алейхема у Києві.



2. Дочитайте повість "Тев'є-молочар" до кінця.


Завдання на 14 квітня.

Тема: Шолом-Алейхем."Тев'є-молочник".


Складаємо "Анкету твору".
1. Автор твору.
2. Назва твору.
3. Жанр твору.
4. Герої твору.
5.Тема твору.
6. Ідея твору.
7. Проблеми, що порушуються у творі.


Завдання на 17 квітня

За цим посиланнями ознайомтеся з сучасними інтерпретаціями твору Шолом-Алейхема "Тев'є-молочник"в театрі і кіно. Знайдіть і перегляньте одну з цих інтерпретацій.

https://vseosvita.ua/library/sucasni-interpretacii-tvoru-solom-alejhema-teve-molocar-v-teatri-ta-kino-4942.html


Шановні дев'ятикласники,відтепер для більшої зручності ви будете бачити нові завдання на початку стрічки!



Немає коментарів:

Дописати коментар