6 клас




28 травня

Для вас анонс деяких творів із програми 7 класу.

В.Биков. "Альпійська балада." Фільм за мотивами твору.


О.Грін. "Пурпурові вітрила." Фільм за мотивами твору.



--------------------------------------------------------------------------------

26 травня

Сьогодні пропоную вам список літератури на літо. Вас чекають дуже цікаві твори. Приємного вам знайомства з ними!

7 КЛАС / СПИСОК ПРОГРАМНИХ ТВОРІВ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


  • Билина «Ілля Муромець і Соловей Розбійник»
  • Балада «Король Лір і його дочки»
  • Фрідріх Шиллер. «Рукавичка»
  • Адам Міцкевич. «Світязь»
  • Роберт Стівенсон. «Балада про вересовий трунок»
  • Вальтер Скотт. «Айвенго» (3-4 розділи)
  • К. І. Галчинський. «Лист із полону»; «Пісня про солдатів з Вестерплятте»
  • А. Маргул-Шпербер. «Про назву концтабору Бухенвальд»
  • Василь Биков. «Альпійська балада»
  • Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм»
  • Редьярд Кіплінг. «Балада про Схід і Захід». «Якщо..» (напам’ять)
  • Олександр Пушкін. «19 жовтня 1825 року»
  • Олександр Грін. «Пурпурові вітрила»
  • Р. Бернс. «Любов»
  • Г. Гейне. «Коли настав чудовий май…»
  • К. М. Симонов. «Жди мене…» (напам’ять)
  • А. К. Дойл. «Пістрява стрічка»
  • Е. А. По. «Золотий жук»
  • О. Генрі, «Останній листок”
  •  Г. Д. Уеллс. «Чарівна крамниця»
  • А. Азімов «Фах»
  • Д. В. Джонс. «Мандрівний Замок Хаула»
  • К. Функе «Чорнильне серце»
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ
  • Агата Крісті. «Десять негритят»


--------------------------------------------------------------------------------

19 травня

Тема: Повторення вивченого.

21 травня з 10.00 до 10.45 ми пишемо з вами діагностичну контрольну роботу. Звертаю вашу увагу, що після 10.45 завдання завдання будуть закриті. Повторіть біографії письменників і тексти на стор.208-240 підручника. Для самоперевірки пропоную пройти тренувальний тест.

Код доступу 727011 за посиланням  join.naurok.ua


--------------------------------------------------------------------------------

14 травня

Тема: Позакласне читання. Джеремі Стронг. "Гармидер у школі".

До вашої уваги новий автор і дуже класний твір про школу, вчителів і учнів...Читайте і отримуйте задоволення!

Джеремі Стронґ — Вікіпедія


Джеремі Стронґ: книги, актуальна інформація про Джеремі Стронґ ...


Про Джеремі Стронга і його книги (огляд ) 



Інтерв'ю з письменником


Текст твору


Аудіокнига



---------------------------------------------------------------------------------

12 травня

Тема: К Нестлінгер. "Конрад, або дитина з бляшанки".

Я думаю, ви вже зрозуміли, що однією з провідних тем твору К.Нестлінгер є тема виховання. І стосується ця тема і дітей, і батьків, і є дуууже непростою ( згадайте лишень сварки батьків Конрада стосовно його виховання !).
Пропоную вам сьогодні, спираючись на текст і на власний життєвий досвід, поміркувати над питаннями: "Як слід виховувати дитину? Якою має бути дитина?"
 Свої міркування (за бажанням) оформіть у вигляді "Пам'ятки для батьків".
 Що таке пам'ятка? Це короткий перелік важливих моментів, питань, про які слід пам'ятати, своєрідна інструкція  ( в данному випадку щодо виховання дітей). 
Якщо буде натхнення, можете зробити її у вигляді плаката чи презентації, можна також написати цю пам'ятку у вигляді листа до батьків. 

---------------------------------------------------------------------------------

Хочу щиро подякувати усім учням, які чесно пройшли останній тест, не ховаючись за кумедними іменами або крапочками!!! Ви великі молодці!!! Я вас дуже люблю і ціную вашу доброчесність!!!

Картинки Дякую

7 травня

Тема: К Нестлінгер. "Конрад, або дитина з бляшанки".

Пропоную вам сьогодні перевірити знання твору, пройшовши тест.

Код доступу 414967 за посиланням join.naurok.ua



5 травня

Тема: К Нестлінгер. "Конрад, або дитина з бляшанки".

Пропоную вам переглянути експрес-урок за твором Нестлінгер. Спробуйте усно відповісти на питання уроку і запам'ятати нові терміни.


Для тих. хто ще не дочитав твір, пропоную аудіокнигу.


За бажанням перегляньте фільм за мотивами твору Нестлінгер

https://www.youtube.com/watch?v=sNGcR5c7830

Домашнє завдання: дайте відповідь (за бажанням) на питання "В чому, на вашу думку, незвичайність образу Конрада? Яке враження він справив на вас?"


30 квітня

Тема: К.Нестлінгер-австрійська дитяча письменниця.

Ознайомтеся  з життям і творчістю письменниці за даними посиланнями.За бажанням намалюйте схему-сонечко про К.Нестлінгер або створіть анкету письменниці.

https://www.youtube.com/watch?v=kF3aTF0LFkg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1vkfQ3N-WEbCXDalVOFqDx_U37DElHRxmQEUoia-hFpjnlZi7gE7l5MJ4



https://www.youtube.com/watch?v=QGwkqr7yzh4



28 квітня

Тема:Перемога добра над злом у творі Ліндгрен.

Пропоную вам перевірити знання тексту "Міо,мій Міо" ,пройшовши тест.Пам'ятайте правила проходження тесту.Також візьміть до уваги,що тест буде доступним до 18.00 30 квітня.
Домашнє завдання: читати казку Р.Нестлінгер "Конрад,або дитина з бляшанки".


Код доступу 445889 за посиланням







23 квітня


Тема:Астрід Ліндгрен.Образи головних героїв у творі "Міо, мій міо"
 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 228-236; проаналізувати додаткову інформацію вчителя.

⏩Текст «Міо, мій Міо»

⏩Чудова казка для дітей і дорослих "Міо, мій Міо" 


Письмово(на вибір):1)визначте провідні риси характеру головних                    героїв(достатній рівень);
                                     2)намалюйте схему "Герої твору "Міо,мій Міо"(з використанням стрілочок,ваших позначок,зауважень,які показують зв'язок між героями)(високий рівень) 



Ознайомилася із результатами вашого тестування.Дуже сумно,але отримаєте набагато нижчі оцінки,як я і попереджала.Багато хто з вас знехтував правилами і пройшов тест не один раз.Це неприпустимо під час контрольного оцінювання.Робіть висновки.Я свої вже зробила.Якщо ми з повагою ставимося один до одного,давайте будемо чесними.На мій погляд,краще вже отримати незадовільну оцінку,але потім домовитися про перездачу (швидке тестування дає таку можливість),ніж  ганебно ховати своє ім'я в надії отримати гарну оцінку.

21 квітня 

Тема: Життєвий і творчий шлях А.Ліндгрен.

  Опрацюйте матеріал підручника - сторінки 226-228; ознайомтеся з  додатковою інформацією вчителя

За бажанням намалюйте у зошиті схему "А.Ліндгрен"(у вигляді сонечка,як ми це робимо на уроках).
Дочитайте "Міо,мій Міо" до кінця.


 Добрий день,мій любий 6 А!
Бажаю вам бути здоровими і провести цей карантин з користю!

Тема уроку за 17 березня "Робота над асоціативними характеристиками",тож пропоную вам сьогодні попрацювати над створенням сенканів.

Нагадую вам,як складаєvо сенкан.
Перший рядок - це 1 іменник в називному відмінку.
Другий рядок -2 прикметника-означення до слова у першому рядку.
Третій рядок - 3 дієслова,що стосуються іменника у першому рядку.
Четвертий  рядок - речення із 4 слів (самостійних частин мови) на данну тему.
П'ятий рядок - 1 іменник, що узагальнює попередньонаписане,висновок.
Наводжу приклад!

карантин
неочікуваний,суворий
обмежує, застерігає, рятує
час дізнатися щось нове
надія

Ви маєте створити три сенкани на самостійно обрані теми (наприклад: весна. кіно,футбол,школа,дружба,мама тощо)

Виконані завдання надсилайте на мою електронну пошту tata-tata73@ukr.net протягом  доби.


Хочу похвалити тих 15 учнів, які надіслали мені сенкани.Ви молодці,ваші роботи чудові!
Особливо хочу відмітити роботи Ольхова і Чумаковоі!

Важливо!
Надсилати роботи вчасно ( зверніть увагу на прописані строки виконання), уважно читати завдання.Роботи, надіслані із запізненням, надалі будуть втрачати бали. Виняток - завдання із сенканами.Тож чекаю ваших робіт!!!



19 березня працюємо над віршем Джанні Родарі "Листівки з видами міст".

1.Знайомимося із стор.202-204 підручника.
2.Спираючись на факти з біографії Д.Родарі,знайдіть "зайве" у наведеному нижче переліку.

Італія, журналіст. юрист, навчання в університеті, Премія імені Андерсена, Омен'я, рух Опору, "Граматика фантазії", 1920, бібліотекар, семінарія, учитель.

3.Знайдіть в Інтернеті і надішліть мені на електр.пошту листівку з видом будь-якого міста світу, яка здасться вам найнайкращою.
4.Напишіть (дуже коротко!!!), які об'єкти ви б розмістили на листівках з видами Кропивницького. (2-3 приклади).Можна з фото цих об'єктів.

Роботи надсилаємо до 21 березня.


Важливо!
Читайте завдання уважно!



24 березня продовжуємо працювати над змістом вірша "Листівки з видами міст" Д.Родарі.

1.Уважно читаємо вірш (стор.203-204).
2. Виписуємо цитати, які містять головну думку (ідею) твору.
3.Поміркуйте (письмово,стисло),яким постає світ у вірші Д.Родарі.(5 речень максимум!)
4.Готуємося до контрольної роботи з теми "Поетичне бачення світу".Повторюємо матеріал стор.192-204.

Роботи надсилаємо до 26 березня.

Велике прохання!
Якщо маєте проблему із почерком, надсилайте роботи у форматі текстового документа, презентацій. Буду дууууже вдячна!!!


26 березня підводимо підсумки!

Контрольна робота з теми "Поетичне бачення світу"

Увага! Тест ви зможете пройти лише раз,тому будьте уважні!Хай щастить!


Код доступу 267268
 Використайте цей код, відкривши посилання



7 квітня починаємо працювати над оповіданням Р.Бредбері "Усмішка".

Матеріали до уроку ви знайдете за посиланням https://padlet.com/annalabutina21/zarlit2020

Ознайомтеся із матеріалами,самостійно оберіть собі завдання з першого розділу "Усмішка"(робота з текстом) та виконайте його (можна кілька завдань).
Бажаю вам успіху і будьте всі здорові!!!!


!0 квітня продовжуємо аналізувати оповідання Бредбері "Усмішка".

За посиланням https://padlet.com/annalabutina21/zarlit2020
 знайдіть другу частину розділу "Усмішка"(робота з текстом), оберіть на свій розсуд завдання (можна кілька) та виконайте його.

Домашнє завдання: читаємо оповідання Шеклі "Запах думки".Стор.216-224 підручника.Думаю,вам сподобається!



14 квітня починаємо працювати над оповіданням Шеклі "Запах думки".

За даним посиланням ознайомтеся з матеріалами до вивчення твору.

Щоб перевірити знання тексту,пройдіть тест.
Код доступу 194269
Використайте цей код,відкривши посилання  join.naurok.ua

Важливо!Реєструємося і проходимо тест лише 1 раз.В іншому випадку резельтат не буде зараховано.


16 квітня продовжуємо працювати над "Запахом думки"Шеклі.

За бажанням (тобто не обов'язково) оберіть собі будь-яке завдання із пропонованих і виконайте його.

Домашнє завдання:читаємо твір А.Ліндгрен "Міо,мій Міо".



Дорогі шестикласники,відтепер для більшої зручності ви будете бачити нові завдання на початку стрічки!

2 коментарі:

  1. Тетяно Володимирівно я робив тест і в мене сів телефон, а коли я починв заново мене кидало на мій результат який я недоробив

    ВідповістиВидалити