28 травня
Для вас анонс деяких творів із програми 7 класу.
В.Биков. "Альпійська балада." Фільм за мотивами твору.
О.Грін. "Пурпурові вітрила." Фільм за мотивами твору.
--------------------------------------------------------------------------------
26 травня
Сьогодні пропоную вам список літератури на літо. Вас чекають дуже цікаві твори. Приємного вам знайомства з ними!
7 КЛАС / СПИСОК ПРОГРАМНИХ ТВОРІВ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
7 КЛАС / СПИСОК ПРОГРАМНИХ ТВОРІВ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
-
Билина «Ілля Муромець і Соловей Розбійник»
-
Балада «Король Лір і його дочки»
-
Фрідріх Шиллер. «Рукавичка»
-
Адам Міцкевич. «Світязь»
-
Роберт Стівенсон. «Балада про вересовий трунок»
-
Вальтер Скотт. «Айвенго» (3-4 розділи)
-
К. І. Галчинський. «Лист із полону»; «Пісня про солдатів з Вестерплятте»
-
А. Маргул-Шпербер. «Про назву концтабору Бухенвальд»
-
Василь Биков. «Альпійська балада»
-
Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм»
-
Редьярд Кіплінг. «Балада про Схід і Захід». «Якщо..» (напам’ять)
-
Олександр Пушкін. «19 жовтня 1825 року»
-
Олександр Грін. «Пурпурові вітрила»
-
Р. Бернс. «Любов»
-
Г. Гейне. «Коли настав чудовий май…»
-
К. М. Симонов. «Жди мене…» (напам’ять)
-
А. К. Дойл. «Пістрява стрічка»
-
Е. А. По. «Золотий жук»
-
О. Генрі, «Останній листок”
-
Г. Д. Уеллс. «Чарівна крамниця»
-
А. Азімов «Фах»
-
Д. В. Джонс. «Мандрівний Замок Хаула»
-
К. Функе «Чорнильне серце»
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ
-
Агата Крісті. «Десять негритят»
Билина «Ілля Муромець і Соловей Розбійник»
Балада «Король Лір і його дочки»
Фрідріх Шиллер. «Рукавичка»
Адам Міцкевич. «Світязь»
Роберт Стівенсон. «Балада про вересовий трунок»
Вальтер Скотт. «Айвенго» (3-4 розділи)
К. І. Галчинський. «Лист із полону»; «Пісня про солдатів з Вестерплятте»
А. Маргул-Шпербер. «Про назву концтабору Бухенвальд»
Василь Биков. «Альпійська балада»
Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм»
Редьярд Кіплінг. «Балада про Схід і Захід». «Якщо..» (напам’ять)
Олександр Пушкін. «19 жовтня 1825 року»
Олександр Грін. «Пурпурові вітрила»
Р. Бернс. «Любов»
Г. Гейне. «Коли настав чудовий май…»
К. М. Симонов. «Жди мене…» (напам’ять)
А. К. Дойл. «Пістрява стрічка»
Е. А. По. «Золотий жук»
О. Генрі, «Останній листок”
Г. Д. Уеллс. «Чарівна крамниця»
А. Азімов «Фах»
Д. В. Джонс. «Мандрівний Замок Хаула»
К. Функе «Чорнильне серце»
Агата Крісті. «Десять негритят»
--------------------------------------------------------------------------------
19 травня
Тема: Повторення вивченого.
21 травня з 10.00 до 10.45 ми пишемо з вами діагностичну контрольну роботу. Звертаю вашу увагу, що після 10.45 завдання завдання будуть закриті. Повторіть біографії письменників і тексти на стор.208-240 підручника. Для самоперевірки пропоную пройти тренувальний тест.
--------------------------------------------------------------------------------
14 травня
Тема: Позакласне читання. Джеремі Стронг. "Гармидер у школі".
До вашої уваги новий автор і дуже класний твір про школу, вчителів і учнів...Читайте і отримуйте задоволення!
Про Джеремі Стронга і його книги (огляд )
Інтерв'ю з письменником
Текст твору
Аудіокнига
---------------------------------------------------------------------------------
12 травня
Тема: К Нестлінгер. "Конрад, або дитина з бляшанки".
Я думаю, ви вже зрозуміли, що однією з провідних тем твору К.Нестлінгер є тема виховання. І стосується ця тема і дітей, і батьків, і є дуууже непростою ( згадайте лишень сварки батьків Конрада стосовно його виховання !).
Пропоную вам сьогодні, спираючись на текст і на власний життєвий досвід, поміркувати над питаннями: "Як слід виховувати дитину? Якою має бути дитина?"
Свої міркування (за бажанням) оформіть у вигляді "Пам'ятки для батьків".
Що таке пам'ятка? Це короткий перелік важливих моментів, питань, про які слід пам'ятати, своєрідна інструкція ( в данному випадку щодо виховання дітей).
Якщо буде натхнення, можете зробити її у вигляді плаката чи презентації, можна також написати цю пам'ятку у вигляді листа до батьків.
---------------------------------------------------------------------------------
Хочу щиро подякувати усім учням, які чесно пройшли останній тест, не ховаючись за кумедними іменами або крапочками!!! Ви великі молодці!!! Я вас дуже люблю і ціную вашу доброчесність!!!
7 травня
Тема: К Нестлінгер. "Конрад, або дитина з бляшанки".
Пропоную вам сьогодні перевірити знання твору, пройшовши тест.
Тема: К Нестлінгер. "Конрад, або дитина з бляшанки".
Пропоную вам переглянути експрес-урок за твором Нестлінгер. Спробуйте усно відповісти на питання уроку і запам'ятати нові терміни.
Для тих. хто ще не дочитав твір, пропоную аудіокнигу.
За бажанням перегляньте фільм за мотивами твору Нестлінгер
https://www.youtube.com/watch?v=sNGcR5c7830
Домашнє завдання: дайте відповідь (за бажанням) на питання "В чому, на вашу думку, незвичайність образу Конрада? Яке враження він справив на вас?"
30 квітня
Тема: К.Нестлінгер-австрійська дитяча письменниця.
Ознайомтеся з життям і творчістю письменниці за даними посиланнями.За бажанням намалюйте схему-сонечко про К.Нестлінгер або створіть анкету письменниці.
https://www.youtube.com/watch?v=kF3aTF0LFkg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1vkfQ3N-WEbCXDalVOFqDx_U37DElHRxmQEUoia-hFpjnlZi7gE7l5MJ4
https://www.youtube.com/watch?v=QGwkqr7yzh4
28 квітня
Тема:Перемога добра над злом у творі Ліндгрен.
Пропоную вам перевірити знання тексту "Міо,мій Міо" ,пройшовши тест.Пам'ятайте правила проходження тесту.Також візьміть до уваги,що тест буде доступним до 18.00 30 квітня.Домашнє завдання: читати казку Р.Нестлінгер "Конрад,або дитина з бляшанки".
Код доступу 445889 за посиланням
23 квітня
Тема:Астрід Ліндгрен.Образи головних героїв у творі "Міо, мій міо"
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 228-236; проаналізувати додаткову інформацію вчителя.
Письмово(на вибір):1)визначте провідні риси характеру головних героїв(достатній рівень);
2)намалюйте схему "Герої твору "Міо,мій Міо"(з використанням стрілочок,ваших позначок,зауважень,які показують зв'язок між героями)(високий рівень)
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 228-236; проаналізувати додаткову інформацію вчителя.
⏩Текст «Міо, мій Міо»
⏩Чудова казка для дітей і дорослих "Міо, мій Міо"
2)намалюйте схему "Герої твору "Міо,мій Міо"(з використанням стрілочок,ваших позначок,зауважень,які показують зв'язок між героями)(високий рівень)
Ознайомилася із результатами вашого тестування.Дуже сумно,але отримаєте набагато нижчі оцінки,як я і попереджала.Багато хто з вас знехтував правилами і пройшов тест не один раз.Це неприпустимо під час контрольного оцінювання.Робіть висновки.Я свої вже зробила.Якщо ми з повагою ставимося один до одного,давайте будемо чесними.На мій погляд,краще вже отримати незадовільну оцінку,але потім домовитися про перездачу (швидке тестування дає таку можливість),ніж ганебно ховати своє ім'я в надії отримати гарну оцінку.
21 квітня
Тема: Життєвий і творчий шлях А.Ліндгрен.
Опрацюйте матеріал підручника - сторінки 226-228; ознайомтеся з додатковою інформацією вчителя
Шведська письменниця Астрід Ліндгрен
Астрид Линдгрен (швед. Astrid Anna Emilia Lindgren)
А Ліндгрен "Міо,мій Міо"
За бажанням намалюйте у зошиті схему "А.Ліндгрен"(у вигляді сонечка,як ми це робимо на уроках).
Дочитайте "Міо,мій Міо" до кінця.
Бажаю вам бути здоровими і провести цей карантин з користю!
Тема уроку за 17 березня "Робота над асоціативними характеристиками",тож пропоную вам сьогодні попрацювати над створенням сенканів.
Нагадую вам,як складаєvо сенкан.
Перший рядок - це 1 іменник в називному відмінку.
Другий рядок -2 прикметника-означення до слова у першому рядку.
Третій рядок - 3 дієслова,що стосуються іменника у першому рядку.
Четвертий рядок - речення із 4 слів (самостійних частин мови) на данну тему.
П'ятий рядок - 1 іменник, що узагальнює попередньонаписане,висновок.
Наводжу приклад!
карантин
неочікуваний,суворий
обмежує, застерігає, рятує
час дізнатися щось нове
надія
Ви маєте створити три сенкани на самостійно обрані теми (наприклад: весна. кіно,футбол,школа,дружба,мама тощо)
Виконані завдання надсилайте на мою електронну пошту tata-tata73@ukr.net протягом доби.
Хочу похвалити тих 15 учнів, які надіслали мені сенкани.Ви молодці,ваші роботи чудові!
Особливо хочу відмітити роботи Ольхова і Чумаковоі!
Важливо!
Надсилати роботи вчасно ( зверніть увагу на прописані строки виконання), уважно читати завдання.Роботи, надіслані із запізненням, надалі будуть втрачати бали. Виняток - завдання із сенканами.Тож чекаю ваших робіт!!!
19 березня працюємо над віршем Джанні Родарі "Листівки з видами міст".
1.Знайомимося із стор.202-204 підручника.
2.Спираючись на факти з біографії Д.Родарі,знайдіть "зайве" у наведеному нижче переліку.
Італія, журналіст. юрист, навчання в університеті, Премія імені Андерсена, Омен'я, рух Опору, "Граматика фантазії", 1920, бібліотекар, семінарія, учитель.
3.Знайдіть в Інтернеті і надішліть мені на електр.пошту листівку з видом будь-якого міста світу, яка здасться вам найнайкращою.
4.Напишіть (дуже коротко!!!), які об'єкти ви б розмістили на листівках з видами Кропивницького. (2-3 приклади).Можна з фото цих об'єктів.
Роботи надсилаємо до 21 березня.
Важливо!
Читайте завдання уважно!
24 березня продовжуємо працювати над змістом вірша "Листівки з видами міст" Д.Родарі.
1.Уважно читаємо вірш (стор.203-204).
2. Виписуємо цитати, які містять головну думку (ідею) твору.
3.Поміркуйте (письмово,стисло),яким постає світ у вірші Д.Родарі.(5 речень максимум!)
4.Готуємося до контрольної роботи з теми "Поетичне бачення світу".Повторюємо матеріал стор.192-204.
Роботи надсилаємо до 26 березня.
Велике прохання!
Якщо маєте проблему із почерком, надсилайте роботи у форматі текстового документа, презентацій. Буду дууууже вдячна!!!
26 березня підводимо підсумки!
Контрольна робота з теми "Поетичне бачення світу"
Увага! Тест ви зможете пройти лише раз,тому будьте уважні!Хай щастить!
Код доступу 267268
Використайте цей код, відкривши посилання
Матеріали до уроку ви знайдете за посиланням https://padlet.com/annalabutina21/zarlit2020
Ознайомтеся із матеріалами,самостійно оберіть собі завдання з першого розділу "Усмішка"(робота з текстом) та виконайте його (можна кілька завдань).
Бажаю вам успіху і будьте всі здорові!!!!
!0 квітня продовжуємо аналізувати оповідання Бредбері "Усмішка".
За посиланням https://padlet.com/annalabutina21/zarlit2020
знайдіть другу частину розділу "Усмішка"(робота з текстом), оберіть на свій розсуд завдання (можна кілька) та виконайте його.
Домашнє завдання: читаємо оповідання Шеклі "Запах думки".Стор.216-224 підручника.Думаю,вам сподобається!
Домашнє завдання: читаємо оповідання Шеклі "Запах думки".Стор.216-224 підручника.Думаю,вам сподобається!
14 квітня починаємо працювати над оповіданням Шеклі "Запах думки".
За даним посиланням ознайомтеся з матеріалами до вивчення твору.
Щоб перевірити знання тексту,пройдіть тест.
Код доступу 194269
Використайте цей код,відкривши посилання join.naurok.ua
Важливо!Реєструємося і проходимо тест лише 1 раз.В іншому випадку резельтат не буде зараховано.
16 квітня продовжуємо працювати над "Запахом думки"Шеклі.
За бажанням (тобто не обов'язково) оберіть собі будь-яке завдання із пропонованих і виконайте його.
Домашнє завдання:читаємо твір А.Ліндгрен "Міо,мій Міо".
Тетяно Володимирівно я робив тест і в мене сів телефон, а коли я починв заново мене кидало на мій результат який я недоробив
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити